LOCTITE ISTORIJA
Apie mūsų bendrovę

Jau daugiau nei 50 metų Loctite yra pasaulinė lyderė, teikianti patikimus klijavimo sprendimus. Mūsų naujoviški produktai, išsiskiriantys stiprumu, patvarumu, o taip pat naudojimo greičiu ir patogumu, siūlomi daugiau nei 80 šalių visame pasaulyje.

Vartotojai visame pasaulyje pasitiki greitais, stipriais ir ilgalaikiais Loctite klijavimo sprendimais. Nuolat vykdomi vartotojų tyrimai ir technologijų tobulinimas užtikrina mums pirmąją vietą tarp visų prekių ženklų klijavimo srityje.

2018 m.

Naujoviško Loctite Perfect Pen pristatymas: pagaliau siūlomi superklijai rašiklio pavidalu – darbas atliekamas švariai ir tiksliai, o klijai dozuojami itin paprastai.

2016 m.

Pakartotinis visos superklijų kategorijos pristatymas: naujasis dizainas ir naujoji skystųjų klijų formulė. Nuo šiol klijai yra atsparūs vandeniui, smūgiams ir temperatūrai (nuo -50 iki +120 °C)!

2014 m.

Pakartotinis Super Attak Power Flex pristatymas. Stiprių elastingų superklijų sugrįžimas pažymėtas išraiškia reklama: žmogus kabėjo priklijuotas prie apatinės batuto pusės!

2012 m.

Naujasis dizainas ir pakartotinis prekės ženklo pristatymas: Loctite Super Attak Liquid kategorijos klijai nuo šiol yra atsparūs vandeniui ir plovimui bei atitinka D3 techninį standartą pagal DIN EN 204.

2010 m.

Super Attak Power Easy pristatymas. Klijai išsiskyrė ilgesniu stingimo laiku, užtikrinančiu galimybę pakoreguoti klijuojamų dalių padėtį.

2008 m.

Pristatyta pirmoji elastingų, akimirksniu suklijuojančių klijų formulė Power Flex.

2006 m.

Pakartotinis skystųjų superklijų, išsiskiriančių smūgiams atsparia formule, pristatymas.

1997 m.

Loctite Corporation įsigijo Vokietijos gamybos bendrovė Henkel.

 

 

1975 m.

Loctite pradėjo siūlyti superklijus ne tik kaip pramonės poreikius patenkinantį gaminį, bet ir kaip kasdien namuose naudojamą klijavimo priemonę.

 

1968 m.

Loctite Corporation įžengė į automobilių rinką ir užkirto kelią atsilaisvinusių tvirtinimo detalių keliamiems virpesiams.

1960 m.

1960 m. pardavimai pasiekė 1 milijoną dolerių žymę. Loctite parengė savo pirmąją rinkodaros strategiją: „Mes parduodame ne vien klijus, o visą klijavimo sistemą“, kuri atspindėjo svarbų Loctite vaidmenį atliekant įrenginių priežiūrą ir palaikant jų veikimą.

1960-ųjų pradžioje mokslininkų komanda atrado cianakrilatus, kurie vėliau buvo tobulinami kaip Loctite produktas. Šis novatoriškas akrilinis gaminys, dabar žinomas kaip superklijai, iš karto sukietėjantys kambario temperatūroje ir limpantys prie daugelio paviršių bei medžiagų.

1953 m.

Jokie mechanizmai nėra apsaugoti nuo trinties sukeliamo susidėvėjimo, atsisukančių veržlių ir varžtų ar protėkių. Ši problema ilgą laiką buvo laikoma neišsprendžiama, kol Konektikuto Trinity koledžo chemijos specialistai – dr. Vernonas Krieble ir jo sūnus Robertas Krieble – neišrado anaerobinių klijų.

Ši unikali derva kietėja be oro, o ja suteptos veržlės ir varžtai tvirtai laikosi savo vietoje, nes derva užpildo visas spragas. Parengę savo išradimą komercinei rinkai, Krieble įsteigė įmonę American Sealants.